ladyvaljean
Gość Opery
Samozwańczy Naczelny Kot Forum
|
Post by ladyvaljean on Jan 18, 2006 15:53:03 GMT 1
Witajcie!
Ciesze się że w Końcu Was znalazłam. Byłam przez jakiś czas na starym forum jako AdivinaRoja – ale atmosfera nie do końca mi odpowiadała. Na razie jeszcze obwąchuje teraz i nadrabiam zaległości, ale mam nadzieję że będę miała czas żeby sie troszkę podzielać. Niestety musze coś naprawić w ustawianiach bo przy niektórych postach mam jeszcze krzaczki. )-:
Kilka słów o sobie? Dobrze. Poza tam Upiora fascynuje mnie już bardzo długo, a od kilku lat dodatkowo po uszy siedzę w zjawisku fanfiction. Chwilowo siedzę sobie w domku z malutka córeczką, czytam, piszę i lenie sie niepomiernie. Z zawodu jestem psychologiem -a nie pracowałam w zawodzie – przez pewien czas z dużą pasją zajmowałam sie rekrutacją. Mimo złośliwych postów czasami nie jestem taka straszliwa i nie pożeram ludzi w całości. Oprócz córeczki na której punkcie mam bzika absolutnego, interesuje się filmem, kotami, językiem hiszpańskim, fanfiction pochłanianiem książek, muzyką, mrocznymi mężczyznami ( nie, nie ciemnymi – mrocznymi), kawą z cynamonem lub wanilią, rozwiązywaniem zagadek i kilkoma innymi rzeczami.
Na razie strasznie mi sie tu podoba i dziękuje Niattie za zaproszenie. I za sernika. (-:
Pozdrawiam ciepło.
|
|
|
Post by PrzeBoski on Jan 18, 2006 16:04:19 GMT 1
Witaj mi serdecznie ladyvaljean mam nadzieje ze bedziesz dobrze sie tu czuc tak jak i ja sie czuje pozdrawiam
|
|
|
Post by Bazylia on Jan 18, 2006 16:15:33 GMT 1
Hej Adivino Witam ponownie, jak zwykle ¿yczê upiornej zabawy... i uwaga na szyjê
|
|
|
Post by Kaja on Jan 18, 2006 17:33:24 GMT 1
Witam!!! Upiornych inspiracji w pisaniu postów i uważaj na czosnek i na szyję bo od jakiegoś czasu w podziemiach gości tu jeden wampir
|
|
Kwizar
Gość Opery
OWBG, Władca Pustyni
Samozwańczy Naczelny Pilot Forum =)
|
Post by Kwizar on Jan 18, 2006 20:27:24 GMT 1
Witam serdecznie kolejna osobê. Kr¹g znajomych sie nam poszerza
|
|
|